1 maja rozpoczyna się trzecia edycja Polickiego Budżetu Obywatelskiego. W tej edycji czekamy na Państwa projekty, które będą realizowane w 2018 roku. W stosunku do poprzednich lat przygotowaliśmy kilka zmian. Najważniejsza i najbardziej znacząca zmiana polega na tym, że od tej edycji zgłoszenie projektu, poparcie projektu oraz oddanie głosu na wybrane zadania będzie możliwe dla wszystkich mieszkańców. Jedynym zastrzeżeniem jest to, że w imieniu mieszkańców, którzy nie ukończyli 13 roku życia, czynności te muszą wykonać opiekunowie prawni. Ponadto o kolejności projektu na karcie do głosowania, od tej edycji, będzie decydowało publiczne losowanie. Zmianie uległy także terminy poszczególnych etapów PBO. Na składanie projektów mają Państwo czas do 16 lipca, natomiast głosowanie rozpocznie się 25 września i potrwa prawie 3 tygodnie (do 13 października). Ogłoszenie zwycięskich projektów nastąpi najpóźniej 20 października.

Wszystkie techniczne szczegóły dotyczące tegorocznej edycji Polickiego Budżetu Obywatelskiego znajdą Państwo na stronie internetowej www.bo.police.pl oraz w broszurach i na ulotkach. W razie jakichkolwiek wątpliwości podajemy tam numery telefonów do naszych pracowników, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania.

Zachęcam Państwa do składania projektów. Liczę na to, że w tym roku zbierzemy od Państwa jeszcze więcej pomysłów niż w poprzednich edycjach budżetu obywatelskiego!



 

 

 

TERMINY

1 maja – 16 lipca 2017 r.
– składanie wniosków z propozycjami zadań,

17 lipca – 10 września 2017 r.
– weryfikacja złożonych wniosków przez Zespół ds. budżetu obywatelskiego,

11 września 2017 r.
– najpóźniejszy termin ogłoszenia regulaminu losowania miejsc na karcie do głosowania oraz udostępnienia protokołu z weryfikacji zadań,

18 września 2017 r.
– najpóźniejszy termin publicznego losowania miejsc na karcie do głosowania,

25 września - 13 października 2017 r.
– głosowanie,

20 października 2017 r.
– ogłoszenie wyników głosowania.