W piątek, 8 lipca br., zakończyło się głosowanie na pozytywnie zweryfikowane projekty, zgłoszone do Polickiego Budżetu Obywatelskiego na 2017 rok. Łącznie oddano 2887 kart do głosowania. 2070 osób zdecydowało się na wysłanie karty pocztą tradycyjną, 797 oddało swoje głosy przez formularz internetowy, natomiast 20 wysyłało skan karty na e-mail budżetu obywatelskiego.

W tej chwili trwa weryfikowanie poprawności przesłanych kart oraz liczenie głosów oddanych na poszczególne projekty. Wyniki głosowania będą znane najpóźniej 8 sierpnia 2016 roku.



 

 

 

TERMINY

2 lipca – 14 września 2018 r.
– składanie wniosków z propozycjami zadań,

 

15 września – 31 października 2018 r.
– weryfikacja złożonych wniosków przez Zespół ds. budżetu obywatelskiego,

 

1 listopada 2018 r.
– najpóźniejszy termin ogłoszenia regulaminu losowania miejsc na karcie do głosowania oraz udostępnienia protokołu z weryfikacji zadań,

 

8 listopada 2018 r.
– najpóźniejszy termin publicznego losowania miejsc na karcie do głosowania,

 

15 listopada - 1 grudnia 2018 r.
- głosowanie,

 

10 grudnia 2018 r.
– ogłoszenie wyników głosowania.