W piątek, 8 lipca br., zakończyło się głosowanie na pozytywnie zweryfikowane projekty, zgłoszone do Polickiego Budżetu Obywatelskiego na 2017 rok. Łącznie oddano 2887 kart do głosowania. 2070 osób zdecydowało się na wysłanie karty pocztą tradycyjną, 797 oddało swoje głosy przez formularz internetowy, natomiast 20 wysyłało skan karty na e-mail budżetu obywatelskiego.

W tej chwili trwa weryfikowanie poprawności przesłanych kart oraz liczenie głosów oddanych na poszczególne projekty. Wyniki głosowania będą znane najpóźniej 8 sierpnia 2016 roku.



 

 

 

TERMINY

1 maja – 16 lipca 2017 r.
– składanie wniosków z propozycjami zadań,

17 lipca – 10 września 2017 r.
– weryfikacja złożonych wniosków przez Zespół ds. budżetu obywatelskiego,

11 września 2017 r.
– najpóźniejszy termin ogłoszenia regulaminu losowania miejsc na karcie do głosowania oraz udostępnienia protokołu z weryfikacji zadań,

18 września 2017 r.
– najpóźniejszy termin publicznego losowania miejsc na karcie do głosowania,

25 września - 13 października 2017 r.
– głosowanie,

20 października 2017 r.
– ogłoszenie wyników głosowania.