Wczoraj Zespół ds. Polickiego Budżetu Obywatelskiego przyjął protokół z weryfikacji i opiniowania wniosków z propozycjami zadań. Z 46 wniosków, które wpłynęły w trakcie naboru, ze względu na braki formalne 9 wniosków odrzucono. Ponadto, ze względu na to, że dwa wnioski były tożsame, za zgodą ich autorów ustalono, iż głosowanie będzie odbywało się na jeden z nich – ten o wyższym koszcie szacunkowym. Łącznie policzanie będą mogli oddać swój głos na jeden z 36 projektów.

Wszystkie wnioski można pobrać na stronie /www.bo.police.pl/wnioski.html, natomiast protokół zespołu z weryfikacji i opiniowania wniosków jest dostępny do pobrania - pobierz PDF

Głosowanie na zakwalifikowane wnioski odbędzie się od 15 do 29 czerwca 2015 r. 



 

 

 

TERMINY

1 maja – 16 lipca 2017 r.
– składanie wniosków z propozycjami zadań,

17 lipca – 10 września 2017 r.
– weryfikacja złożonych wniosków przez Zespół ds. budżetu obywatelskiego,

11 września 2017 r.
– najpóźniejszy termin ogłoszenia regulaminu losowania miejsc na karcie do głosowania oraz udostępnienia protokołu z weryfikacji zadań,

18 września 2017 r.
– najpóźniejszy termin publicznego losowania miejsc na karcie do głosowania,

25 września - 13 października 2017 r.
– głosowanie,

20 października 2017 r.
– ogłoszenie wyników głosowania.